بهترین هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره تور کیش هتل شایان خرداد 97است که در خیابان پروین اعتصامی کیش قرار تور کیش هتل شایان فروردین 97گرفته است. این هتل دارای 76 واحد اقامتی به صورت سوئیت های ساحلی است که دارای تعداد تخت های متفاوتی هستند و به شما مسافران تور کیشامکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام میرمهناتور کیش هتل شایان تابستان 97 در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت مطلوب سرو می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 15 دقیقه است که برای شما مهمانان گرامی خدمات ترانسفر فرودگاهیتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، خشکشویی، تور کیش هتل شایان بهار 97فضای سبز و لابی اشاره کرد.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که در خیابان رودکی و جنب تور کیش هتل شایان فروردین 97دو پاساژ مروارید و رویامال قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که مسافران تور کیش را به انتخاب آن ترغیب می کند. مساحت هتل 3789 متر مربع است که بیشتر آن را فضای سبز در بر گرفته است. ساختمان هتل 4 طبقه می باشد و در سال 1394 بازسازی شده است. 84 اتاق با دکوراسیون بسیار تور کیش هتل شایان تابستان 97شیک و تمامی امکانات رفاهی دتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97ر هتل پانیذ وجود دارد. رستوران و کافی شاپ هتل انواع غذا، دسر و نوشیدنی را برای شما عزیزان سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرشتور کیش هتل شایان خرداد 97 24 ساعته، صندوق امانات ، لابی و ترانسفر فرودگاهی اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره تور کیش هتل شایان خرداد 97جزیره کیش می باشد.از ویژگی هایی که این تور کیش هتل شایان فروردین 97هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده رستوران شیشه ایی روی آب است که به تازگی افتتاح گردیده است.تور کیش هتل شایان تابستان 97مسافران تور کیش که به دنبال تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97هتل با امکانات لازم و با قیمت مناسب هستند می توانند در رستوران لحظات خوبی را تجربهتور کیش هتل شایان بهار 97 کنند.

هتل کیش الیت کیش


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس با نام قدیمی لاله یکی از هتل های 3 تور کیش هتل شایان خرداد 97ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر و در مقابل مرکز خرید مروارید قرار دارد. هتل دارای زمینی به مساحت 5000 متر مربع و ساختمانی 3 طبقه است که در سال 1390 بازسازی شده است. هتل دارای 72 اتاق دو تا پنج تخته است که بسیار تمیز و دارای دکوراسیون روشن بوده و پنجره های آن ها رو به محوطه فضای سبز هتل باز می شود. تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رستوران هتل لوتوس با ظرفیت 135 نفر در طبقه همکف قرار دارد و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. یکی از امکانات منحصر به فرد هتل لوتوس وجود مسیر دوچرخه سواری در میان محوطه فضای سبز آن است.تور کیش هتل شایان بهار 97 از دیکر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایان تابستان 97خدمات تور، اجاره ماشین، تور کیش هتل شایان فروردین 97ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش





:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: